You are viewing stakeit_uk

Previous Entry | Next Entry

A few weeks old...

true blood // sam/bill animated


[ Download ]
Mesh by Peggy included. Comes in all of Pooklet's naturals.





[ Download ]
Mesh by Peggy included. Comes in all of Pooklet's naturals.

Comments

( 19 comments — Leave a comment )
aijux
Feb. 6th, 2011 05:16 pm (UTC)
I'm like your little crazy stalker now, beautiful! I love the female model too, she is absolutely cute!
stakeit_uk
Feb. 7th, 2011 02:59 pm (UTC)
Aw, thank you!! I don't mind having a stalker :)
cosmetical
Feb. 6th, 2011 07:15 pm (UTC)
downloaded the girl version. they're both super well done, as usual. :]
stakeit_uk
Feb. 7th, 2011 03:02 pm (UTC)
Thank you! It's nice to have some simple short hair :)
o0jeybee0o
Feb. 6th, 2011 08:43 pm (UTC)
Soooo gorgeous! I love both versions but the male version will definitely get lots of use!

Thanks for sharing!! *__*
stakeit_uk
Feb. 7th, 2011 03:03 pm (UTC)
Thanks! I'm glad you like them!!
syddem87
Feb. 6th, 2011 09:45 pm (UTC)
Oh God I love this mesh, and of course your recolor is amazziiinnn! Thanks!
stakeit_uk
Feb. 7th, 2011 03:04 pm (UTC)
You're welcome! Glad you like it :D
sneebsey
Feb. 7th, 2011 12:21 am (UTC)
As always, some lovely hairs. The models are both gorgeous [also: BAJORAN!MAN <3]
stakeit_uk
Feb. 7th, 2011 03:09 pm (UTC)
Thank you! I absolutely adore those skins! Thank you for them :D
dorkasaur_sims
Feb. 7th, 2011 03:21 am (UTC)
I feel like this is going to be ridiculously easy to abuse, yay!
-snags-
stakeit_uk
Feb. 7th, 2011 03:10 pm (UTC)
Haha it definitely is! It works well on lots of sims and lots of styles :D
gotnerd
Feb. 18th, 2011 07:16 pm (UTC)
Lovely hair, as always. Where does the Bajoran nose mask on the man come from? I need that in my game ^_^.
stakeit_uk
Feb. 19th, 2011 06:01 pm (UTC)
Thank you! It's actually part of this skin tone: http://under-your-skin.com/forum/index.php?topic=212.0
eyeore89
Mar. 24th, 2011 07:16 am (UTC)
lol & omg
your poses are hysterical! I am so glad someome pook'ed an old peggy favorite! I love her old hair just hair the texture and color. Kudos! (#2 looks constipated, #3 let one go) omg you are awesim
shelbster93
Apr. 5th, 2011 08:52 pm (UTC)
Sorry for the question, but could you tell me what number this hair is? I'm trying to find a TS3 version of it. I love every hair you recolor. I wish you did TS3! :)
stakeit_uk
Apr. 5th, 2011 09:25 pm (UTC)
I can do you one better! Lotus retextured it for TS3 here: http://ageiha.livejournal.com/13022.html
shelbster93
Apr. 15th, 2011 07:57 pm (UTC)
Thank you so much! :D
xnoonx
Apr. 7th, 2012 12:18 pm (UTC)
L.O.V.E this! Thanks so much!
( 19 comments — Leave a comment )